Jonnes 30 - årsfest!

                                        

Dessa fina paket förbereddes väl inför Jonnes 30-årsdag och jag kände mig rätt nöjd med resultatet. Det är meningen att man ska kunna förstå vad det är, om man känner Johan ;) Lite käk till sena nätter och påklistrade lotter ala 10 stycken. Från mig och Milla. Hoppas att han vunnit något plutten?

En hemskt stressig helg gick i fredags av stapeln och jag klarade det galant med lite svårt att hinna andas och äta bara så det blev finemang trots allt. Och särskilt eftersom festen var jätterolig och lyckad! God mat som ja önskat kunna äta mer av, härliga människor (och bland dessa ett flertal som var längesen jag träffade), rödvin och singstar! Grymt kul faktiskt!

Har inte gjort så fasligt mycket idag men det ändras det på imorgon, för jag har ju massor att ta tag i. Här följer iallafall lite bilder från festen och jag kommer blogga mer imorgon.

Kan också säga att jag var glad att kunna komma iväg på lite kalas i helgen, tack vare min mamma som var barnvakt. Det hade med gått bra och de hade haft det så mysigt så det känns toppenkul!


Folket :)


Bad en väninna till Muk sjunga Happy Birtday på thai :)


Lattjar med Gabriel :)


Jonne öppnar presenten från mig o Milla och får gissa "vad-i?" först.


Mer presenter...




Kalasande :)




Johan får en vacker tavla i present... ;)




My beautiful girlfriend Lise-Lotte <3


Singstar. Här Johan och hans far, som också var min motspelare ett par ggr :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback