Morgon!

Morning! Skulle gärna sova ett par timmar till nu när jag varit uppe lite. Vi är lite sjukisar här hemma jag och Jennie och därför hängiga oså. Men jag ska ta en kopp kaffe strax och se om jag blir något mer människa den här måndagen. Marcus har börjat jobba igen, vilket är dötrist just nu. Men det är skönt att han har sitt jobb, önskar detsamma för mig själv. Och jag ska fortsätta jobba på den saken idag.

Dålig bild tagen, vet inte varför alla färger blir så starka med min kamera. Och den fungerar inte alls som den gjorde när den var ny. Tråkigt. Rolig är bilden dock. Marcus och Jennie vid en varsin dator liksom ;) (Nä, hon brukar aldrig sitta vid datorn mer än i mitt knä till små roliga klipp på youtube nångång ibland;)) Skoj var det att knappa på tangentbordet och säga "åtta tio åtta tio" osånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback