Unga kvinnor ikväll o mys i soffan

Ikväll har jag Anna här, det är skönt. Jennies tand har nu tittat fram och nu är hon sitt vanliga jag igen, mycket skönt det med och då förstås särskilt för henne själv.

En dryg timmes promenad idag har jag och Nenne tagit oss för, och jag pratade med en utländsk mamma med fyra barn med sig en liten stund. Hon sa "mycket kläder" och syftade på Jennie. Hihi. Fast jag kan tillägga att lillan var alldeles lagom varm ;) Det var skönt ute, inte svinkallt heller så frisk luft var härligt.

Nu är Annas te färdigt så nu ska vi fortsätta se den helt underbara filmen, "Unga kvinnor".

Vet inte om jag lagt ut Jennies kort från fotograferingen, som kom nångång kring jul där så jag gör det nu. Vi blev mycket nöjda med kortet på gullungen.


Kommentarer
Postat av: Jessan & Milo

Åh vilken fin bild på lillan!!

2009-02-11 @ 12:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback