Mors dag.

Grattis min lilla mamma på din födelsedag! Och vilket gottande. Som jag både kände mig värd det och lite dålig ;p
Tårta, jättegod mat och så kaffe och tårta igen.. Mums mums! Eftersom det var kalas så fick Jen smaka lite tårta och den här gången gillade hon det med. Men hon verkar nöjd efter yttepyttelite, vilket inte gör ett skit =)
Mormor hängde på mig på bussen som var framme strax innan kl 14 idag och senare kom Margareta dit, mammas fina väninna. Det var roligt att få se henne, det var ett bra tag sedan nu!
Sicken oändlig tid det tar att ta sig till Söderköping med buss alltså.. Inget vidare kul alls må jag säga. Fick åka kl 11,20 för att vara framme vid kl 14. Det har varit en trevlig dag! Förstår dock varför jag inte orkar åka så mycket med mitt mående och min rygg, är helt slut nu och ska göra mig redo för sängen.

"Här var det då tomt, får jag inget här i?"


"Var är kalastårtan egentligen, jag väntar ju?"


Och så kommer den supersmarriga jordgubbsgräddtårtan in!



"Jaaaa!"

Kommentarer
Postat av: Marcus

Gullunge! :)

2009-06-03 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback