Dansa tills du stupar!

                                 

Det var helt klart en mycket tråkig förmiddag igår eftersom jag var så förbaskat trött! Men vi tog igen det efter eftermiddagsnappen vill jag lova. Vi dansade till smurfarna tills vi var helt slut båda två och behövde hälla i oss kallt vatten. Bra träning det där kanske?

Och innan pappa kom hem hjälpte Jennie mig att diska tills hon var genomblöt och fick byta kläder, så ska det vara. Vi hade ett par jätteskojiga timmar där ;)

Nu är det dags att äta frukost och sedan gå till förskolan med lillsnuttan. Sedan får vi se vid lunch idag om vi får ett positivt besked eller inte på en sak. Kommer antagligen bara skriva ut det isåfall, och då kommer jag verkligen att göra det :)

Apropå postitiva besked så vill jag berätta att jag för några dagar sedan blev jätteglad då Milla o Victor varit på ultraljud och allt såg så bra ut så! Underbart! Och så vill jag gratta en annan M jättemycket till graviditeten! Vet ju inte om hon "gått ut" med det än så namnet får väl vara bara ett M än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback