Bitmärke från dagis!

Det känns verkligen långt ifrån okej det här!

Förra veckan när jag och Milla hämtade Jennie på förskolan så hade fullt med rivmärken i pannan. Personalen visste inte vad som hade hänt och såg det först när vi undrade...

Idag när jag hämtade Jennie på förskolan så hade hon ett tydligt bitmärke på ena kinden och rivmärken på andra kinden och vid munnen. Eftersom det syntes så skarpt direkt så var det märkligt att personalen inte sett det den här gången känner jag. Men fröken A såg det när jag tittade och undrade, och sa själv ordet bitmärke i förvånande ton.. Men hon hade inte gråtit något, alltså har de väl inte tittat till de små under "vilan". De använder sig av babymonitor och går väl bara in om det behövs.

Jag tänker på stunden då något av barnen faktiskt har gått på henne medan hon sovit, hon måste ju blivit jätterädd och chockad min lilla :( Kanske är det därför hon inte vill sova ensam här hemma längre, vaknar en massa gånger och vill inte somna om nattetid om hon vaknar. Hon kämpar in i det sista med att vara vaken om kvällarna/nätterna. Kan det vara för att hon förknippar sova med att någon kommer och skrämmer henne på det här sättet?

Jag var gråtfärdig på vägen hem, och måste förstås prata med personalen mer ordentligt på torsdag, då Jennie ska till förskolan igen. Känner mig så väldigt ledsen idag, inte ska mitt barn behöva komma hem med bit- och rivmärken från förskolan, där hon ska trivas, må bra, lära sig saker och leka! 

Bilderna blev inte så tydliga, det var svårt att få det som det ser ut på riktigt men här kan man se litegrann iallafall..

                                
                                


Kommentarer
Postat av: Hella

Men käranån!!! :O jag hade blivit tokig! hoppas dom löser ut vem det är som tuggar på ditt barn...

kanske är något zombie-barn... ;-)

2009-10-06 @ 17:39:08
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Marina

Men gud vad personalen verkade ointresserad även om det hade hänt när de inte sett eller hört så borde de väl ha sett det på hennes kind. Eller tittar de aldrig på barnet. Okej att barn biter ibland, stark tjej som inget verkar sagt. Lilla Jennie då, ge en kram från mig. Kramar

2009-10-06 @ 20:19:44
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Thina

Ja, det känns värst just att det inte var dem som berättade det för mig när jag kom! Konstigt att de inte sett nåt :/ De hade ändå en timme på sig efter vilan om inte mer, innan jag kom. Har de inte tittat på henne under den tiden :S

2009-10-06 @ 20:47:39
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Micca

Det var väl en rätt tydlig bild! :(

2009-10-06 @ 23:28:04
Postat av: Grimgoth

bara att ställa krav på dom, så här får det inte gå till.

En anmälan kan vara på sin plats också :D

2009-10-07 @ 10:23:32
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: mamma

stackars lilla sockergrynet. så HEMSKT att de INTE har UPPSIKT över BARNEN

2009-10-09 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback