Hängiga kvällstimmar...

Med tåtassande och telejacket urdraget fick jag en en trött Jennie äntligen att sova. Äntligen-ordet var mestadels för att jag själv var i ett stort behov av ett varmt bad. Känner mig sjuk, halsont o lite feber (antagligen det M hade nyss), men nu när jag badat riktigt hett och ätit Strepsil mot halsontet så känns det något bättre faktiskt. Tröttheten har tyvärr, p.g.a. badet, slagit in också och jag är själv hemma så kan inte gå o lägga mig heller. Fast jag kan ju krypa ihop i täcken i soffan och se Idol om en timma. Kanske lite popcorn till vore gott.

Egentligen är jag sugen på lättlunchen vi åt förut jag och Nenne. Det var riktigt mumma tyckte båda två. Varm baguette med grönsaksröra med vitlök och olivolja. Måste göra det snart igen! :D
Till Jennie använde jag istället baguetter som inte varit i ugnen - för att de skulle vara mjuka och bra för henne.




Kommentarer
Postat av: tezzan

lätt lunchen ser super gott ju kan man få recept ???

2009-10-02 @ 19:36:33
URL: http://.tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

såg gott ut, vad innehåller den?

2009-10-03 @ 09:45:30
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback