Då var denna tisdag förbi

Nu sover mitt barn sen en stund tillbaka och idag gick nattningen bättre. Först förskola och så bus med Anna hela dagen efter det, det hjälpte mig nog en del även nu ikväll då så att säga :)

Förövrigt har dagen gått bra. Jag var supertrött när man blev tvungen att knalla upp ur sängen men sen har jag rent ut sagt rejsat fram i full fart för att nu få kunna vila (strax sova) upp mig. Började med en ganska lång promenad i kylan efter dagislämningen för att sedan fortsätta med städ och flyttpackandet som nu tagit fart på riktigt. Det är verkligen hur mycket som helst att göra här hemma och samtidigt ha hand om lilla skruttan själv. Så när jag får hjälp såhär som idag av Anna är det helt fantastiskt så mycket jag hinner.

När jag har mycket att göra (fullt upp och stressar) lyckas jag förtränga en del också som man bara inte orkar tänka på hela tiden. Men det är den här tiden som kommit nu och jag visste att jag skulle känna för mycket nu. Jag fungerar väl så. Nu ska jag försöka sova för att orka med morgondagen.

Oj! Nu kom Marcus plötsligt in till datorn min med grönsakssmörgås o vinbärsjuice :D Han försöker göra sådant smått han faktiskt klarar av emellanåt sötisen. Glad jag blev för detta :)


                                   
                                   
                                    


Kommentarer
Postat av: Christina

I know vännen... :-( Ta hand om dig!!! <3

2010-01-12 @ 23:34:03
Postat av: Thina

Dja <3 Du med.

2010-01-13 @ 10:55:29
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Linn

Sötnos, tänker på er <3

2010-01-13 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback