Göteburgare...

Det här är mumma! Göteburgare! Minns ni denna maträtt sedan skoltiden? Bland favoriterna i matbespisningen var alltid Göteburgare på hög nivå hos de allra flesta. Och jag var inte sämre. Göteburgare är jättegott och så otroligt enkelt :) Hamburgebröd, sallad, tomat, vitlökspeppar, bostongurka, potatismos, korv, ketchup, senap och vipps så är maten klar! Detta blev det idag när M var hemma under lunchen.

Nu städas det för fullt, fast det går ändå långsamt. Jag är trött, har sovit dåligt. Och idag längtar jag mest till att få hem vårt älskade lilla barn som sovit hos mormor och Christer i två nätter. Tänk att man kan sakna så mycket på så kort tid :)

Nähe bara att fortsätta här hemma då...

Förresten. Jag tror jag börjar bli senil! Jag fick nu för mig att jag redan bloggat om detta superkalasviktiga ämne förut, och så känner jag jätteofta. Jag är helt virrig hela tiden numera, shit! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback