Blomsterfynd!

Jag och snuttan har haft mycket bra dagar tillsammans, och imorgon är sista dagen innan hon ska vara hos pappsen. Vi har dock jobb och dagis imorgon så det blir inte mycket umgås, men jag ska ha henne längre tid imorgon ändå så det blir jag som hämtar henne. För sen ska vi ha besök :)

Idag har vi haft besök av "morfar och Catarina", det var trevligt tycker jag, och superkul tyckte Jennie!

Nå, jobb imorgon då. På Scandic. Måste erkänna att det är rätt skoj när man hittar något på ett hotellrum (händer dock inte för ofta..) som gästen lämnat med flit - eftersom att vi får ta det efter dagens slut då ;) Det har för mig varit vin, öl, frukt, festisar, dricks. Och i torsdags fick jag med mig världens bukett blommor hem. Gött! Jag fixade bort det som jag inte ville ha i den och lät den stå tills idag sådär vackert på köksbordet. Nu är de upp och ner för torkning. Vill ha en massa torkade blomster på min vitmålade furuhylla i vardagsrummet :)


                              

Tillägg: Känner att jag behöver tillägga, för de som inte insett det, att vi givetvis inte får ta några kvarglömda värdesaker på jobbet ;) Och på det, stackars sate som "lämnat kvar" sin tjocka Hugo Boss plånka idag när jag kom in på ett rum. Hoppas människan hörde av sig fort och inte hann bli för skraj. Läschkigt.

Kommentarer
Postat av: mamma

En riktig "fin" bukett...

2011-01-17 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback