Hårdrock, och Annanas efter 4 år...

Hejsan hoppsan! Nu var det sådär megalängesen man skrev här.. Och förstås är det mycket man skulle kunna uppdatera om. Men ikväll blir det att berätta att jag har upplevt, för första gången, en riktigt regnig metalfest.

                               

Kom nämligen iväg till Metaltown, med just det beslutet eftermiddagen innan starten för festivalen ;) Helgen har varit både rolig och jobbig faktiskt, och jag valde att missa ett flertal band för att istället komma ifrån regnet hem till barndomsbästisen för att sova. Inte likt mig kanske men man har ju några år på nacken nu ;)

System of a down gjorde en toppenspelning och det var det bandet jag främst ville dit för, så det var ju kul.

Det var jättehärligt att låna Annanas place igen där i Göteborg. Jag gjorde det för ett par år sedan med, och ett par år innan det med. Men förra gången var huvudpersonen inte hemma så vi hade inte setts på 4 år nu. Men som vanligt kändes det inte så längesedan vi sågs när man väl umgicks igen. Verkligen underbart att få lite tid med henne samtidigt som man var där för festivalen.

                               

Nu har jag extrakatten här igen, Pipz.. och hon löper. Igen. Eller fortfarande kanske. Så nu orkar jag inte koncentrera mig på att skriva mer haha.. HON kurrar konstant och vill ha uppmärksamhet. Men go som sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback