Benjamin har blivit stor

Marcus tog morgonen med lillan och jag fick sova. Jen sov rätt länge också så jag vaknade av mig själv vid 08.30, någon minut bara efter så hörde jag lilltjejen i babyvakten så hon var med vaken.
Kollade mobilen och hade fått sms från min syssling Lena som skulle ha vägarna förbi idag med sin lille Benjamin, okej han är ju inte så liten numera ;) han fyller ju 6 år i oktober! Herregud vad tiden går fort! Han var ju nyss bebis känns det som! Så de kom förbi sen efter lunchtid nångång, jättetrevligt! Då var även min pappa här också vilket alltid är så mysigt tycker jag. Så då fick ju de träffa varandra med. Fast den här gången var det ju iallafall bara 1,5 månad sedan vi sågs alla på min kusins student.
Innan de kom så hade jag och Jennie tagit en liten promenad till affären i det underbara vädret, men oj vad man svettas! Men jag klagar verkligen inte, det är heeeeelt underbart! Förutom inomhus då.. så kvavt! Men det är egentligen lillan jag tycker synd om, hon var ju varm i vintras så ni kan ju tänka er nu!

Anna kommer inte hem idag men jag ska åka in till stan imorgon till hennes frisör och sedan ska vi ju gå på stan, wohoo det ska bli kul! Ska också ta en fika med Denniz, det blir trevligt!

Varför är helgen så kort? Bara två dagar, det hinner man ju inget på! Marcus och jag ska möblera om hemma och det är ett rätt stort projekt, tar alltså tid. Så det blir svårt att hinna med allt.. Lär ju inte hinna bli ordning till min födelsedag exempelvis men det får väl gå ändå!

Nu ska jag dammsuga vår soffa efter Benjamins kakstund, hihi, lilla gullegrabben. Var så kul att se honom! Så längesen och ujuj så stor han blivit och så underbart söt! Dessutom en liten tuffing, men mycket snäll och lugn på ett bra sätt.

Jag glömde att ta kort, så dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback