Hand- och fotavtryck

Idag har jag och stumpan varit på Öppna förskolan och träffat föräldragruppen, det var jättekul att se så mycket de små bebisarna hade växt sedan sist.. för nu var det ju ett par månader sedan förra gången vi sågs.
Vi gjorde hand- och fotavtryck i gips, så roligt det ska bli att se resultatet sedan och få hänga upp på väggen =)
Stannade en liten stund efteråt men det var mycket gnäll idag med på lillan... Jag misstänker att hon inte kan stå ut med kliandet i käkarna nu när tand/tänder är på väg.. att det är därför det är så mycket gnäll. För hon är ju en så glad unge jämt annars! Vi gick hem efter en stund bara för att lillan skulle få sova.
Ska träffa ett par av tjejerna med sina pojkar nästa vecka och gå på babyöppet ihop, kanske kan jag få med mig Sandriz och sötisen med? Det skulle vara mysigt.
Tänkte att jag skulle ta med kameran och ta lite kort på Öppna idag men så var ju kortet fullt sedan i helgen så det blev bara en liten bild på lillan den här gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback