På god väg..

Jaha ni.. Jo, jag mår bättre iallafall och tack för era omtänksamma kommentarer. Jag försätter mig själv i stressiga situationer ofta och jag kan inte hantera stress längre. Vill då bara lägga mig ner och strunta i allt när det blir sådär som förut. Jag är också mycket bra på att stressa upp mig själv inombords fast det kanske inte alltid behövs.
Marcus och Jennie tog en promenad förut och jag löste mitt anfall-inuti-mig-själv med att först ta det jävligt lugnt och sedan började jag sakta men säkert att få ordning på julklapparna och det blev roligare och roligare.

När de kom hem igen gjorde älsklingen fläskpannkaka, Jennie busade och jag fortsatte att slå in klappar. Efter maten sedan har vi hjälpts åt med det mesta, skönt! Jag har bakat inför imorgon då vi får lite fika-besök och så har vi rett ut en del kluriga saker med julklappar och annat som behövdes. Det var proppfullt i mitt huvud, och där får det plats mycket ska ni veta, varav säkerligen hälften av sakerna är problem haha så det behövdes raderas lite som man kan förstå.

Vi har även plockat och fixat hemma och hjälpts åt med julkorten. De är inte klara men på god väg!

Så nu känns allt helt enkelt mycket bättre, även om det är massor kvar att fixa med...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback