Malinbesök och blåbärspaj

Hejsvejs!

Idag har Malin varit här, vi åt blåbärspaj och hade det trevligt. Hon är så fin i sin bebismage hihi.
Hon har velat komma ut ett bra tag men det har inte blivit av riktigt eftersom jag inte orkar något på väldigt länge när jag varit själv hemma med lillan. Men nu mår jag bättre än förut och lillan mår bra och så har Marcus haft tre veckors semester ju så det har varit skönt att fått  vila. Då är det kul att försöka komma igång lite igen! Främst att träffa de nära mer och mer. Alltid så kul att träffa alla! Speciellt eftersom alla tycker så mycket om min lilla Jen också.

Jennies ena öga har det runnit om i ett par dagar.. pratade med Catarina som lät väldigt säker på att det är bindhinneinfektion (tror jag det hette), men det är ingen fara. Kan vara irriterande och så smittar det, så eftersom Jennie gnuggat med handen i ögat och sen gjort likadant i det andra så har nu det också börjat rinna. Det kommer gå över av sig självt men kan vara skönt med droppar men jag ringde vårdcentralen och det var helt fullt där idag, så jag avvaktar eftersom hon inte verkar ha det så jobbigt ändå med det så får vi se hur det ser ut på måndag. Vi ska mest se till att det är rent oså och badda med bomullstuss med ljummet vatten.
Jen som inte varit en bebis som kräkts något alls förut har nu gjort det en del den senaste tiden. Tyckte det började i samband med att vi bytte tillbaka till mjölkersättning från Profylacen men vet inte riktigt, och hon verkar ju gilla den iallafall så den blir det att fortsätta med. Kanske kan testa nestlés ersättning och se om det blir nån skillnad.

Jag ska snart packa ner lite saker för imorgon åker vi till Kisa, till Marcus mormor. Det är ju en del som ska med så fort man ska nånstans numera.. Vet inte vem det kan bero på! ;)

Glöm inte bort kära vänner att festa loss på Palace den 8 augusti!!!!!!!!!!!!! ;D Eftersom Superthiniz firar sin 25 årsdag då så borde ni väl gå ut och parta!! :) hihi.

Nu ska jag ta ett snack med min bebis som sitter och bluddrar här för fullt och är superglad :)


Äter banangröt, mums!




Pratar med Malin och sitter på hennes lilla pojke, han ligger i hennes mage och kommer ut i augusti hihi.




Läser bok =)




Bamsekul med blomman!!




Sitter med Mimzy, första nallevännen som var med på bb, i sängen. Här har Jen en dress på sig som jag hade som liten.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ohh... hon e ju så söt att man smälter =)



ja, nu vet jag inte om jag hinner ut till blacka innan namnkalaset... men det verkar som att det varit mycket för oss allihop?



ja, vi har ju besök den helgen, men hon skulle åka hem på söndan, så jag ska kolla när hennes tåg går o så=) ska bli så mysigt att träffa henne.. o så kul att få träffa DIG =)



puss på er=)

2008-07-18 @ 23:44:10
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: **DonnaGirl**

Hehe vilken underbart söt liten flicka du har, man smälter av hennes söta leende :)

2008-10-16 @ 18:37:40
URL: http://donnagirlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback