Halloween alltså!

   
   
 
    
    
 
 
     
     
   


Anna och jag hade värsta fullspäckade schemat för att hinna allt den här dagen.. Men vi klarade det och vi infann oss innaför dörren hos Sandriz till och med tio minuter innan det var beräknat och sådant inträffar inte i verkligheten för Anna och mig när vi är tillsammans. Vi var chockade men riktigt stolta!

Hade jättemysigt hos älskade Sandra, åt sallad och drack lite vin och gjorde oss så fina så. Sandras mamma var så gullig och var min sömmerska den här dagen. Hon kortade min klänning och sydde ett hårband till mig istället för mössan som fanns till fånge-kostymen, för jag ville inte ha den. Så himla snällt så av henne!
Theodor ville vara med och testa att klä ut sig till en liten söt djävul, gud så gullig! Ja, det ser ni ju själva.

Vi drog hem till Halloweenpartyt hemma hos Johan och de hade smyckat lägenheten fin, eller hur fint det nu kan vara med spindelnät som man fångas i, och när det dessutom sitter små äckliga svarta spindlar i det!
Vi hade skoj, pratade och partade och var glada - så som det borde vara =)
Hände något mer roligt på festen som jag blev så glad så för tihi, Freyda var där och hon bara lyste så man blev varm i kroppen och lycklig över just det. Härligt!

Vi tog bussen till Otten där det var jättehemsk kö för att komma in. Ja, jag vet - inte likt mig alls att gå till Otten... och dessutom STÅ I KÖ för att gå dit ;P Men vi hade faktiskt kul där den här fredagen. Så många utklädda Halloweenfestande människor och vi dansade massa till alla fåniga roliga låtar. Det var nice.

När vi skulle hem kom Anna på att nycklarna hem låg kvar i väskan hos Alexandra - som hade gått ett tag innan. Vi ringde men sötisen hade ju, med all rätt, somnat och hörde inte telefonen. Porten kommer man ju inte in i på natten heller.
Det kändes så jobbigt att inte få komma hem och sova. Det var svinkallt och hungrigt. Sen kom Anna på att Emma har en extranyckel och hon hade kommit hem efter att ha jobbat natt på Otten så vi gick dit och hämtade den.
Väl hemma hos tiger så åt vi kebab som vi köpt på vägen och det var nåt sjukt gott! Sen måste vi ha somnat bums, vi var så trötta och minns inte alls sista orden så måste ha somnat samtidigt.

Mådde helt ok dagen efter, bra förutom att jag var så trött alltså. Men hade sovit gott, är dock inte van vid dessa sena nätter numera så man är lite vimsig i bollen vid sådana här tillfällen.
Hann inte hälsa på Malin som vi tänkt och ville, men  gick upp och hälsade lite iallafall. Gick till Sandra och hämtade våra saker och pussade lite på Dojjan.
Bråttom hade jag med för jag ville inte missa en viss buss hem till min lilla familj. Vilken Nenne-abstinens jag hade, fy bubblan vad skönt det var sen att komma hem till henne, Marcus, Max och Minus.
Vi såg en massa avsnitt av Heroes, åt tacos och hade en jättemysig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hade så kul så Thiniz!

O snyggast var vi:D

2008-11-03 @ 15:52:52
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback