Genrepet av JCS



Det är inte det lättaste att fota eftersom jag själv sjunger i detta, men fick en bild när de testade lite ljud med dessa pojkar.. Får se om Marcus kan ta några kort imorgon kväll när det kör igång på riktigt.
Genrepets första del gick kanonbra, jag var nästan lite förvånad över att jag kunde allt. Andra delen behöver jag plugga in en text bara på som jag kan sådär. Men vadå det är ju en dag kvar innan premiären! ;P
Det var iallafall riktigt kul och jag längtar hur mycket som helst till imorgon! Tror verkligen att det kommer bli enormt mäktigt och grymt detta =) Önskar bara jag fick se det jag med..... Lite avis är jag allt på de som ska se det och ni som inte ser det missar verkligen något! Sorry.
Jag är nöjd med min plats på scenen med, eller så nöjd man kan bli med det jag sjunger. Hade ju allra helst stått som solist i centrum på scen haha..
Vad skoj det blir imorgon, då kommer Marcus, Anna, Fredrik, Mattias, Britt, Maj-Britt och Majsan och tittar på konserten. Kul att ha dem att umgås med i pausen med =) Jag kommer ha folk jag känner där på resten av föreställningarna med.
Jag blir skitglad om ni som vill och kan dyker upp och kollar om biljetter finns där imorgon, bara så ni vet! Eller på de andra föreställningarna förstås! 7/11 kl 20.00, 8/11 kl 15.00 och 20.00 samt den 9/11 kl 20.00. I Missionskyrkan i Linköping!

Sitter med min bärbara dator här hos svärföräldrarna, kom hem för en timma sedan efter fyra timmars rep.
Jennie somnade nyss, hon har knappt sovit alls idag.. galet. Marcus sover med och jag ska krypa ner nu strax efter att jag handtvättat ett par plagg.. jobbigt nu när det är natt, blä.
Imorgon ska jag nog lägga ut lite bilder jag fann på den här datorn. Har inte använt den här sedan jag var så där fruktansvärt hemskt gravidsjuk och låg i sängen jämt. Nästan så att jag känner mig lite illamående nu när jag får flashbacks av datorn.. Ryser.

Sov så gott godingar!

Kommentarer
Postat av: Milla

Oj jag skulle också vilja se dig...

Men det är ju lite svårt för mig när jag

bor så långt bort!

Men du ska veta att jag tänker på dig och håller tummarna!!

Älskar dig gumman!

2008-11-07 @ 00:43:56
Postat av: Marcus

Men Milla, allt går om man bara vill!

2008-11-07 @ 08:09:11
Postat av: Marcus

Ska bli kul ikväll, längtar efter att få se Thiniz on stage! :P

2008-11-07 @ 08:10:12
Postat av: Alexandra

Jag ska verkligen försöka.. jag vil vill vill!!!

Lycka till nu gumman!!

2008-11-07 @ 13:58:31
Postat av: Anonym

Har biljett till söndags föreställningen..! =) Håller tummar och tår att allt går super för dig (och resten av ensemblen)!

2008-11-07 @ 17:26:34
Postat av: Christina

Kanske är bra om man kommer ihåg att fylla i sitt namn också... =P

2008-11-07 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback