Dekorativt...

                                                   


Två prylar från
Dekorativt som jag önskar ha i mitt nya hem sedan.

Badrumskorgen för 175 kr, så perfekt att ha badrumsflaskor i på tvättmaskinen.

Ljuslyktan för 60 kr finns även med ett hjärta istället för krona. Den tänker jag mig i Jennies rum.
Underbara saker båda två enligt mig, bland en massa andra varor man också skulle vilja klicka i en varukorg på denna sidan :)

Tänker ju ganska mycket nu på hur vårt hem ska se ut när vi flyttat och tänker mig rätt annorlunda än som det ser ut nu. Bland annat så är det ju mycket mindre där så förvaring är väldigt viktigt. Det tänker jag nog mest på faktiskt. Och på att få allt sålt som inte ska med. Det går sakta framåt, som det ju gör med försäljning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback