Första pysslet från dagis

                                                       

Det här fina pysslet tog Jennie med sig hem från dagis en dag förra veckan. Hon och fröken A hade gjort detta. Så fin vår julgran kommer bli! Man blir inte lite stolt när ens eget barn kommer hem med något egetgjort för första gången kan jag säga hihi :)

Kaffet är klart, Marcus är och lämnar en livlig morgontjej på förskolan och jag ska strax sätta fart med att skriva inköpslista till julmaten och göra mig iordning. Lillan ska bara vara en kort stund på dagis idag och vi ska åka iväg och handla ute i Ingelsta när vi hämtat tillbaka henne.

Tack för alla kommentarer om grattis till Marcus på hans 30-årsdag och om händelsen för honom i söndags natt. Han mår mycket bättre nu, vilade mycket igår även efter de timmar vi sov natt mitt på dagen. Jag superstädade hallarna, badrummen och köket igår och det blir en fortsättning idag. 

När Marcus kom hem igår bad han om ett plåster att sätta på magen. Jennie hade ju gått här hemma och sagt att pappa får plåster på magen :) Så det fixade vi förstås så hon fick se att doktorn varit riktigt snäll ;) Det blev dessutom enn prinsessplåster, det ni!


Kommentarer
Postat av: sandriz

Förvånar mig inte ett dugg att han valde just ett prinsessplåster:P

Tack för idag:D

puss puss

2009-12-22 @ 21:33:49
Postat av: sarase

Va duktig hon är som gjort en så fin julkula :) Klart du ska vara stolt! Du får spara den som minne :) Jaa, det e faktiskt vackert med snö.. men för mig hade det räckt om det var snö och vinter i 3 veckor.. haha! Men hellre snö än blask! Helt klart! Hoppas 30års festen vart lyckad! Vill önska er en riktig god jul! Kramar

2009-12-23 @ 11:42:38
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback