Tina är...

Ja, då snodde även jag i sin tur den där idén från Pernillas blogg.

"Man skriver på google typ "Pernilla är" och ser vad man får upp för skoj =) Så, kan man ju, om man vill, skriva ner de fem första man får upp i sin blogg".

Jag sökte då på "Tina är" och med just de orden som början blev detta resultatet:

Tina är beredd på en tuff helg
Tina är bäst
Tina är rar
Tina är här!
Tina är läsarnas favorit

En tuff helg räknar jag med att det blir ja, tyvärr... Bäst är jag förstås och rar med (mot de som förtjänar det) ;D Här är jag just nu definitivt! Men jag ska gå ut på en promenad strax. Läsarnas favorit? Det låter bra.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Marcus är ångerfull

Marcus är ovanlig inom ridsporten

Marcus är hemma i Harlem

Marcus är rocksångare mellan engelskan och fysiken

Marcus är konferencier på Arvikafestivalen Video



Ja, vad säger man...

2009-02-24 @ 15:46:43
URL: http://marcuspet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback