8 år tillsammans idag <3

Idag är det vår förlovningsdag och vi firar 8 år tillsammans.

Vi brukar alltid ha en underbar dag den 2 januari varje år för att fira oss, för man borde aldrig sluta fira sådant viktigt. Oftast går vi ut och äter gott, eller kanske jag borde skriva att vi oftast går ut och äter plankstek.. för så är det, helst på Bacchus där vi förlovade oss. Men vi åt ju faktiskt plankstek på nyårsaftonen så vi skippade det idag.
Jag överraskade Marcus med ett par bakverk till kaffet och så åt vi Tacos innan det och såg filmen "Step Brother" som var rolig och bra. Hade dock velat vara gladare idag, och trott att jag skulle vara det, än vad jag är eftersom jag är rädd och ledsen inuti över farmor. Så hjälplös man är såhär, det enda vi kan göra är att hoppas liksom och hur mycket är det egentligen...
Men som skrivet så försökte vi iallafall göra kvällen till vad vi hade planerat och den blev helt okej under omständigheterna.
Skulle bara så gärna vilja prata med farmor, men hon är rätt dålig för besök säger pappa och jag har inte fått reda än på om hon har någon telefon inkopplad, men jag tror inte det eftersom hon verkar för dålig för det och har svårt att prata.
Pratade senast med henne dagen innan nyår för att bestämma dag för vår middag. Den skulle varit imorgon. Men vi tar det när hon mår bra igen!


Grattis älskling på vår dag, jag älskar dig så otroligt mycket.. Alltid vi*






Kommentarer
Postat av: pernilla

Stort GRATTIS till er=) ni e så fina tillsammans=) Hoppas ni hade mysig dag o tog hand om varandra ordentligt.



Tack sötis, va go du är=) Jag ska nog överleva;) mest trist tycker jag att det är att vi inte kan hälsa på er, hade ju sett fram emot det. Men jag kanske kan komma själv i veckan? när jag blivit bättre;) o så e de väl dags att sätta igång med träningen nu oxå? ;)



VARM KRAM

2009-01-03 @ 03:06:25
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Jätte grattis till er!!

2009-01-03 @ 10:44:50
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Christina

Åh Grattis! Hoppas ni får mååååånga lyckliga år till tillsammans... :-)

2009-01-03 @ 14:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback