Åldersnoja

Igår köpte jag några små presenter till tre av mina vänner som fyllt år. Två av dem fyllde år igår och jag är bjuden på deras fest imorgon. Ska bli så kul så att kalasa med de tjejerna. Om jag kan koppla av förstås av det som är.

Var på stan en snabbis och sen var jag tråkig hos Alexandra i några timmar. Men det är alltid mysigt att vara där, även när jag är trött. Skönt när man bara kan vara oavsett hur man känner sig. Så borde det ju vara överallt förstås. Det gick väldigt bra med barnen, de sov till och med en stund och dessutom samtidigt! Då tittade vi lite på gamla foton från Viken-tiden och sådär. Vilken skillnad det är på oss sedan då! Inte minst till utséendet (resten är ju iofs lite svårt att se på kort) Tänk, man märker inte att man blir äldre förrän man ser sitt gamla jag på ett foto. Så läskigt det är egentligen! Om man som vi har åldersnoja när man är kring 25 år och innan så kan man ju undra hur man ska känna sig sedan!?
Hur som helst.. Superkocken Andreas lagade mycket god mat åt oss så vi blev mätta och glada efter turen på stan.

Det blev mat på kvällen också, hör så duktig jag är! ;) Jag gjorde bakad potatis, mumsig röra och gott kött. Jag och Boyfriend såg på filmen Kopps. Den är ju helt otroligt nördig! Skönt, det ska ju vara så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte inte att du var tråkig.. som sagt det är skönt att bara vara o skönt att du kan vara så här.. mkt bra tycker jag:D!!

Hoppas du får det super kul imorgon o hoppas du kan slappna av! Drick lite vin åt mig oxå!

Puss o kram

2009-01-09 @ 17:05:36
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback