Pizza efter detta!

Ja, jag vill inte påstå att det är lätt heller att lägga in bilder när man sover! Mådde lite halvilla och skulle ju bara lägga mig och blunda lite innan jag satte igång bärbara i sängen och fixade in bilderna... Så det kan bli! Men skönt var det minsann. Jag ska lägga mig igen snart, lillan var lite ledsen nyss så jag gick upp och tröstade, efter lite napp, snutte och mammavisning så blev det bättre.

Jennie mår förresten mycket bättre nu. Hon har sovit mest det senaste dygnet, fått vätskeersättning som jag skrev.. även frukt och lite fruktdricka (det där med sötsaker kommer nog bli en härlig surprice sen ändå.. verkar det som). Kändes konstigt att inte ge henne mat, och när hon var hungrig dessutom! Gick och köpte lite majsvälling som verkar vara typ det enda att ge i det här läget och det kunde hon behålla också, jättebra. Så vi börjar smått med lite mat imorgon skulle jag tro, vi får väl se hur det går innan dess.

Marcus mår väl inte sådär jättebra precis, stackars honom. Så klen så.. Jag mår okej. Magen min är väl inte helt bra och speciellt inte efter jag fick för mig att jag skulle börja äta mat och gjorde en pizza när de andra sov. Var ju vrålhungrig och åt en portion god hemmagjord pizza. Sedan dess är det som att jag haft "mjölkmage", helt uppsvälld och ont. Det var nog ingen smart idé att börja såhär... Men jag förstår ändå behovet av mat jag kände. Hoppas det är över tills imorgon bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback