Järnbrist var det!



Det var ett riktigt "fel" på mig, gud vad skönt!


Har fått besked nu från läkaren, och det var väl egentligen något väldigt lätt problem (men som man kan må sjukt dåligt av) men skönt att ha tagit reda på det äntligen. Dock är ju detta inte hela lösningen men iallafall har vi fått svar på min extrema trötthet. Den där sjuka, matta, genomtrötta känslan jag har hela tiden. Har järnbrist och ska äta piller för det i tre månader så ska nog detta vara löst. Toppenbra! Jag brukar alltid ha bra värden, tillräckligt av ämnena som behövs i kroppen men nu förstår jag varför jag fått järnbrist så det är verkligen inte konstigt.

Har nu goda förhoppningar om att jag kommer bli normal igen ;) och oj vad jag längtar! Minns ju inte ens hur det känns att vara den där normala tjejen med mycket för sig och som oftast sprallig och glad. Hon som tar tag i saker, tar för sig, fixar och donar och framförallt har väldigt kul! I'll be that girl again...

Kommentarer
Postat av: PoA

Fan vad skönt att du ska bli lite normalare :-)

Tips: Blutsaft.

2009-03-18 @ 23:29:50
Postat av: Christina

Skönt att du fått svar, och det är ju något som faktist är lätt att åtgärda! :-) Jag får järnbrist en gång i månaden, så lika ofta får jag fylla på i tablettform, och missar jag så märker jag det fooort... =O

2009-03-19 @ 08:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback