Morning!

Morning! Då Jen fick flaska 04:30, alltså extremtidigt, så ville hon somna om efteråt. Fasade dock för att hon skulle vilja gå upp när hon ev skulle höra M gå till bussen. Men det gjorde hon inte =) Så vi har sovit till 08:30. Känner mig rätt ok idag också därför, mycket skönt. Jen ligger och pratar i sin säng som alltid om mornarna. Men jag ska gå och ordna frukost åt oss nu för strax vill hon nog komma upp.

Idag hoppas jag att Alexandra och Theodor kommer. Han var lite småsjuk hörde jag igår, så det är ju inte säkert. Men jag hoppas verkligen på besök av de söta, och annars blir jag dubbelt nervös inför mitt läkarbesök. Vill ha någon med mig eftersom jag senast, efter de tagit blod från mig, blev jättesjuk efteråt i typ en halvtimme-timme. Då hade jag Marcus och bilen med mig. Nu är jag med Jennie ensam nämligen. Vilken fasa! Att svimma med sitt barn med sig, och utomhus dessutom. Ska köpa något sött att ta efter, och dricka mycket idag.

Nu, frukosttajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback