The big party!

Skolåterträff igår då.

Det var väl både kul och lite halvdant kan man säga. Superskoj att festa med flickorna och vi startade med lite bål hemma hos Cammi. Förutom att jag och Cicci läskade lite hemma hos mig först. Hon och jag började dessutom arbetet med att bli hesa redan på väg in till stan när hennes mamma gav oss skjuts. Med andra ord, prata är vi duktiga på. Väl på Otten - fint folk kommer alltid sent. Vi kom väl på typ kl 19,15 att vi skulle kolla vad klockan var... Det hela började kl 19,00. Men vakterna tyckte att vi var roliga så den bjuds det på.

Träffade lite andra från klassen och från skolan som man kände igen, men så värst stor grej vill jag väl inte påstå att det var. Men vi hade kul, drack oss kalasglada (speciellt vi morsor - jag och Cicci var rätt på om man säger) och dansade tills det var dags att åka hem. De sista slantarna handlade jag först en korv för utanför, ja och vad hungrig man kan vara ibland! Så det blev en till. Fast med tanke på maten som serverades så var jag nog inte ensam! Det gick nog bra för korvgubbarna den kvällen skulle jag tro. Maten innebar en stor oval tallrik med en hög potatisgratäng på ena sidan och två tunna supersega köttbitar på andra sidan. Inte ens en grön oätbar kvist fanns för ögat att se! Jag åt inget kan man säga. Försökte men efter att ha tuggat i fem minuter på samma köttbit så gav jag upp. Och jag är inte kräsen med mat...

Kort och gott: Nu är 10-årsträffen avklarad, äcklig mat, roliga människor, hes som fan efteråt, mycket dans, sprall och sprit samt skolfotografering. Men efter denna helgen känner jag att nu får det dröja som fan tills jag är på och festar igen tror jag. Jag har nog blivit gammal men jag orkar inte med sådant här festande längre haha! Kroppen värker, jag går och halvsover och kunde inte prata när jag vaknade efter allt vrål och babbel. Tacka vet jag mysiga hemmakvällar i soffan :D











Kommentarer
Postat av: Hella

jag har inte ens varit på Otten i mitt liv, kul att se! :D och kul att det mesta var bra... :P

2009-05-11 @ 10:06:11
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: frey

på min student måste du vara på iaf!;)

2009-05-11 @ 14:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback