Full rulle!

Det har varit en extremt hektisk helg, men en rolig helg! Jag måste sova nu så jag återkommer om allt imorgon efter pepparkaksbak från på morgonen ;) Inte kan jag känna någon julefrid såhär nära jul inte, men den kanske ska infinna sig efter julen egentligen? Ska hur som helst bli både kul och gott att baka peppisar imorgon! Den årliga julpysseldagen som skulle vara (som dessutom var mycket lyckad och mysig förra året) uteblir i år då jag är helt slut med all röra och stress i huvudet, men nästa år ska jag försöka mig på det igen. Hoppas då det blir fler som vill PYSSLA också och inte bara baka peppisar o äta Thiniz grisgrynsgröt :)

Återigen ETT STORT GRATTIS till en av mina närmsta vänner, Johan, vars 30- årsfest jag var på i helgen! Gamlingen hade kul och vi andra med, mycket mycket mycket trevligt. En sådan kväll man inte ville skulle ta slut.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad bra i alla fall att du har en superduktig hjälpreda, det är inte alla som har. vad är grisgrynsgröt

.....själv har jag bakat bullar idag, som även du kan äta...laktosfria

2009-11-30 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback