Morning!

Trots sent i säng så var jag uppe med tuppen och trots att detta betyder att jag är ännu tröttare än senaste tiden så har jag hunnit med en hel del nu på morgonen. T.ex. duschat, diskat o städat köket, lekt o gosat med Nenne, tagit bort tvätt och slängt in en ny maskin som jag ska hänga efter dagislämningen och gjort mig iordning - idag inkl lite smink så att jag faktiskt ser lite friskare ut än vad jag för tillfället är. Ville få lite gjort så att jag får en liten vila sedan när jag är själv - eftersom jag inte alls mår bra än, och för att jag ska kunna ägna mig åt jobbsökande som nu var några dagar sedan.

Fick nyss lite till att göra då min flicka fått för sig att hälla ut "kartonginsamlingen", som ska till återvinning, på golvet i hallen och hon har även prytt hallbyrån med mjölkpaket m.m. Allt medan jag sminkade mig i några få minuter ;) Så det blev att torka golvet med...

Nu blir det dagislämning, liten promenix och kafferast till att börja med. Är ju ännu sjuk och blev värre igår igen, men det är bara att hålla tummarna för den här dagen nu! Jennie är bara snorig nu, och så lär det ju vara för oss ett bra tag till tror jag men det klarar man ju av å andra sidan. Bara man inte känner sig så dålig och med feber så går det allt an.

Hoppas ni får en toppendag!


                                
                                

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Det är väl ok med mjölkpaket etc på byrån. tur att det inte var i. inredningsarkitekt kanske är något för Jennie? vem vet.....

2009-11-05 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback