Nenne Bus o förberedelser

Skapligt tidigt ikväll åkte Marcus och Jennie till Linköping. De ska sova där i två nätter och imorgon när pappa jobbar ska hon busa med farmor och farfar.

Ja, så innan de åkte hade jag och Jennie roligt med varandra. Vi "lagade mat" och Jen lärde sig att "krydda" "maten" ;D Saker o ting blev till mössor också innan det mesta åkte i golvet. Efter en lång stund med bus och skratt så blev man ju trött såklart och vilade på matbordet, var annars!? Men snart var det full rulle igen och det var buskul med mammas nagellack, så många färger och roliga små flaskor!

Själv sitter jag nu, ja såhääär sent, med ett glas CITRONvatten och knäcke med kokt ägg. Och jag har packat inför imorgon. Imorgon när jag vaknat drar jag in till Anna för en riktig mysdag! På kvällen blir det party och utklädnad. Tillverkningen av våra outfits kommer bli klara under själva dagen imorgon. Kul ska det bli!

Godnatt!

                            
                            
                            
                                         
                                         
                             
                            

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken koncentrerad o duktig tjej..så fin o SÖT

2009-10-30 @ 08:15:26
Postat av: Zandra

En riktigt söt och duktig tjej det där!



nej ditt inlägg och speciellt bilden gjorde mig riktigt sugen på godis.... huvva vad jag fick kämpa igår.. men idag ska jag ut och köpa en fotoalbum och börja pyssla med sånt.

2009-10-30 @ 11:17:56
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Eva

Kikar in

Vilken söt tjej du har.

Ha en trevlig helg

2009-10-30 @ 21:38:45
URL: http://regeenas.blogg.se/
Postat av: Christina

ha ha Gullungen vad söt hon är! <3

2009-10-31 @ 00:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback