Terapibadande

Konstig dag igår. Sov bort måendet efter Marcus kom hem och vi ätit mat. Mådde verkligen inget vidare men efter det var det lite bättre. Det blev då Bonde söker fru på tv:n. Lite skoj att se folk sådär ibland, hur de beter sig i olika situationer. En tjej som är med fick mig återigen att undra över om Tv-folket verkligen tycker att programtiteln är språkligt korrekt. Med tanke på att hästbonden Thilde INTE söker en fru utan en man. =)

Ett bad tappades upp här hemma och Jen stod bredvid och var så sugen, men vågade inte. Hon är i en period då hon vägrar duscha/bada, är alltså rädd för vatten. Det trots att hon egentligen älskar att bada. Hon vill nu med, men vågar helt enkelt inte. Men så började hon ta av sig tröjan då igår vid badkarskanten så jag frågade om hon ville komma i badet med mig. Det ville hon (!). Men jag trodde ändå inte att det skulle gå. Det gick. Så jag lät henne leka, plaska och bara sitta i mitt knä, utan att tvättas eller få vatten för högt upp på kroppen. Hon får gå med skitigt hår ett tag till. Nu har hon ju börjat med sin egen terapi iallafall, det är verkligen ett framsteg =) Så snart kanske man har en ren unge igen =)

                                                   Kanske ska locka med nåt som detta?


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härligt att höra att hon vågar sej i badet igen :D

2009-10-15 @ 09:56:42
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: kent

lite sugen blir man allt - på ostbågar alltså!

2009-10-15 @ 14:23:46
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

haha älska ostbågar :D

2009-10-19 @ 11:45:26
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback