Full-rulle-dag!

Nu var det längesen jag skrev! Har inte kunnat blogga på hela dagen, för vi har inte varit hemma förrän ikväll. Vi har haft en jättebra dag ihop, jag och Marcus, och fått en massa bra saker gjorda, och shoppade... :) Känns toppenbra och jag ska berätta mer om det senare ikväll, om ett tag, tänkte jag....

Nu håller jag på med Jennies kollage, med familjen, till förskolan och sitt rum. Mattias har varit här ikväll och busat med Jennie en massa. Hon har varit på tipptopp-humör och han har hjälpt henne att ändra läge på gåvagnens handtag (..för hon är ju ingen bebis längre, men den går ju att ha roligt med länge till!).

Mattias får en riktigt go puss på huvudet under arbetets gång.... :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback