Kort natt med tidig morgon...

Morning! 4,5 h sömn inatt då inkl 4 avbrott. Inte heeeelt okej eller hållbar situation. Hur ska man orka vara en bra mamma idag undrar man? :) Jag kanske bara kan vara en mamma som duger idag om jag får se det som det är. Sitter här och saknar en massa människor. Nu tänker jag främst på de saknade jag inte sett på länge, och däribland främst på de som vill men inte kan just nu, och allra allra främst där min käre far :)

Har druckit kaffe och nu kollar jag mailen och allt som man alltid vill göra på morgonen. Man vet ju aldrig, det kan ju ha hänt något jättespännande de timmar som gått sedan man tittade in senast ;)

Exempelvis hade jag fått ett mail som väckte min uppmärksamhet. Nämligen ett mail från Tidningskungen.se där de har ett erbjudande om en ny tidning som verkar värd att prova. Speciellt som att jag inte har någon prenumeration alls nu (brukar ha flera samtidigt ofta och ofta från tidningskungen.se). Kan mycket väl tänka mig att få hem 3 nr av den nya tidningen Blossom, till en billig summa, i postfacket! Prenumererar ni på någon tidning? Vilken/vilka?

                                         
                                                            Bild: Tidningskungen.se

Kommentarer
Postat av: carolina

jag prenumererar på elle mat & vin, superhärlig tidning, så fina bilder =)

2010-04-20 @ 10:25:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback