God eftermiddag!

                             

Ja, det började bra med sång, lek, och en massa sprall samt att jag fått en del gjort i mina garderober idag igen. Toppen. När jag upptäckte att klockan var 14 redan så kom jag på att lillan nog borde sova nu för att det inte ska bli helknäppt ikväll. Tyckte jag. Inte hon....

"Inte vila mamma, inte vila" grät hon fram otaliga gånger tills hon tvärslocknade på vardagsrumsgolvet. Nä, den ungen var ju inget trött va? Dags att bära in henne nu och sedan slockna en timme jag med... Sedan fortsätter dagen i tvättstugan och här hemma. Jag behöver dubbelt långa dagar, och förstås som alltid dubbelt långa nätter! Har massor att göra!

                              


Kommentarer
Postat av: mamma

Det gäller att kämpa emot tröttheten i det längsta..

Så onödigt det är att sova, bara sådär när mamma säger så,..helt onödigt..Men det var visst inte onödigt till slut.



2010-08-27 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback