Min dagistjej...

                          

En teckning till mamma och en teckning till pappa. Så glad man blir när man får något som sitt barn har gjort! Det var i förrgår det, när jag lämnade fröken på nya förskolan själv för första gången. Det hade gått bra och hon vinkade ju glatt hejdå till mig genom fönstret. Hon var lite ledsen när jag kom tillbaka efter någon timma men det gick över fort, och det var bara lite känsligt kan man säga. Hon grät inte eller så.

Nu är jag precis nyss hemkommen igen då efter att ha vinkat av en glad och förväntansfull dagistjej! Så får vi ses hur det går idag. Idag blir hon där längre tid utan mig så man är ju rätt nyfiken. Hoppas det kommer gå bra. Hon trivs iallafall jättebra på förskolan och jag känner att det är den perfekta förskolan faktiskt. Underbar personal!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en trevlig helg! ;)

2010-08-13 @ 10:31:58
URL: http://ceciliav.com
Postat av: mamma

det låter "härligt"

2010-08-13 @ 12:51:53
Postat av: sofia

de bilderna var ju snygga! :D

2010-08-13 @ 17:11:08
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback