Mot far i skogen...


Lite Ryd och trädgård, och sen lite film, bra sällskap o god mat. Det var gårdagens påhitt. Nu är det lördag och jag ska äntligen få träffa min pappa igen. Han märks ingenting längre kan man säga.. Han jobbar ju jämt som förut och nu när han har semester jobbar han jämt ändå, fast med renovering i sitt mysiga hus. Men nu ska vi äntligen få umgås ett tag, det ska bli trevligt. Även om sängen är väldigt lockande idag p.g.a. trötthet och lite tyngd inuti.

Men jag lär vara glad, och piggare väl ute i skogen :)

Ha en fin dag allihopa! Uppdatering ikväll.



Kommentarer
Postat av: mamma

ha det så "TREVLIGT" hos pappa, ute i Åby..

2010-08-07 @ 13:18:57
Postat av: Linn

Saknar dig också hjärtat!!! <3 Vad kul vi hade när vi va på crash o du sov hemma hos mig o allt, visst? :D Göra om, göra om, göra om!! Pussokram

2010-08-08 @ 00:35:12
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback