Jobb jobb jobb

                       

Klart mycket trevligt när the boss talar om för mig att jag har en julklapp att hämta på jobbet :) Så jag var där i tisdags och plockade upp det och en julkram på Scandic, och Jennie fick se var jag jobbar :)

Tänkte att jag skulle berätta att jag fått en anställning till för jag minns inte att jag gjort det. I Linghem, som vikarie på förskola och fritidshem. Så hoppas nu att det blir mycket jobb framöver!

Dessutom så var jag inne på ett annat kanske blivande jobb i veckan och presenterade mig samt lämnade in en ansökan. De sa att de hade fullt upp nu men skulle höra av sig efter julhelgerna för en eventuell intervju... Gissa var det ringde ifrån redan samma dag? ;) Så vi får hoppas intervjun går bra nästa vecka!

Vill väl tillägga att jag kommer vara kvar på Scandic, trivs bra, men jag måste ha mer jobb då jag inte får tillräckligt där.

Men läget är inte okej som det är nu med ekonomin, riktigt skitilla till och med. Pratar inte gärna om sådant såhär men det är det som får mig att vara så konstig, sur och må dåligt hela tiden.. jag lider enormt. Det är en himla tur att man har hopp om framtiden så man på något sätt kanske reder ut just tiden nu.


Nu är det dags att sussa. Julafton knackar ju snart på!


Kommentarer
Postat av: Hella

klart det är jobbigt när pengarna inte räcker till :/

hoppas du får massor med inkomst och jobb nu!

verkar ju inte vara några problem! :D

God Jul på Er!

2010-12-24 @ 12:43:04
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback