Nelly.com

Sitter och kikar på Nelly för jag vet att de brukar ha underbara kläder. Tittar mest på skoj men hittade en hel del fint förstås! Det var mitt göra just nu, men strax blir det matlagning och annat fix. Ska även göra tårtor strax och senare uträtta målarjobb med en av mina bästisar :) Om hon tar sig hit vill säga. Det är ju oväder IGEN så tågen kan ju vara inställda. Vi får väl se!

Malo Dress SEK 259, Jeane Blush - NELLY.COM


Jag som i vanliga fall inte gillar när ett plagg täcker bara ena axeln eller armen blev helt kär i denna SÅ fina klänning från Jeane Blush

Duffy Jeans SEK 359, Only - NELLY.COM

Åh supersnygga stuprör i sliten tvätt, me like!

Gail Top SEK 199, Vila - NELLY.COM

Snygg rockig tunika med hål på framsidan. Den skulle vara så snygg över ett svart enkelt linne och lackleggings och jag vill bara haaaa!

Kommentarer
Postat av: Erika

ingen aning om den finns i svart? skulle också vara snyggt men just nu känner jag mer för ljusa våriga plagg :) ha en mysig lördagskväll!

2010-02-20 @ 18:00:46
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback