Lill-Emil!

Nattat barn, suttit här ett tag och ska nu lägga mig och läsa en stund. Håll tummen att det blir operation för Marcus imorgon! Får väl höra läget efter att läkaren gått ronden. Hoppas, hoppas, hoppas! Så att han får må bra snart och att vi alla slipper det här farandet och ovissheten.

Imorgon har jag tänkt berätta om Marcus födelsedagsöverraskning jag gav honom nu i december när han fyllde 30 år. Men nu ska jag i säng! Godnatt!


Jennie har som vanligt haft jättekul hos farmor och farfar. Och hon fick klä ut sig till och leka EMIL! Passar henne som brukar ropa "Eeeeeeeeemiiiiil" som ju Emils pappa gör i filmerna när det är dags att ränna mot snickerboa för buspojken.



Kommentarer
Postat av: mamma

kan man bli busigare...så himla GOO!

2010-01-04 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback