Paranormal activity

Ja, som jag snabbt förklarade förut idag så försvann hela mitt superdupernödvändiga helt fantastiska blogginlägg bara pang-bom-bortblåst när jag skulle publicera den långa häpnadsväckande historien, det kallas INTE OKEJ i folkmun och jag blev sur som folk säger att en citron är. Men det var bara att inse läget och dra sig från datorn och jobba på här hemma igen istället. Och sedan gick dagen.

Fullt av städ och grejande med farmor Britt som såg efter Nenni och efter vår goda lunch (Britts dillkött hon hade med sig och med potatis och sallad till - jättegott) och Britts och Jennies utevistelse kom svärmor med förslaget om att ta med skruttan hem och behålla över natt. Oh, att få greja och vila upp sig utan barn är great emellanåt kan jag meddela så vi bestämde oss för att det blev jättebra. Så imorgon vaknar jag förhoppningsvis som en "ny människa" åter igen efter en hel natts sömn. Det var dock ett tag sedan.

Ja, vi får hoppas att det blir så iallafall. Har fått attans ont i halsen igen och huvudet känns knas. Men efter sömn, som sagt, så är jag säkert botad. Igen. Sömn is the shit mot mycket för mig!

Lägenheten börjar bli kal, och idag är den även ren som den inte varit på ett litet tag. Så jag kunde ikväll koppla av med Marcus i soffan och se film (Paranormal activity) och äta varma smörgåsar. Sedan såg vi ett avsnitt (antagligen det bästa ever) av Grannfejden för att lugna nerverna ;) Nävars så farligt var det inte med filmen och den var helt ok film av just den genren. Lagom skraj var man så att säga, och det innebär att jag kommer kunna sova inatt! Eller iallafall betyder det inte att jag inte kommer kunna sova p.g.a filmen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback