Bakgårdsmiddag

Farmor Britt kom hit efter jobbet och då knallade hon och Jen ut till bakgården. En stund efter dök jag och M upp med lite enkel middag till oss alla. Det blev grillad kyckling, potatissallad, tomat och citron/lime-saft till. Svalkande gott, fattades bara is. Mums med kyckling men är fortfarande övermätt så jag lider! Mysig avslutning på en tuff dag (den förbannade ryggvärken!). Farmor lånade min cykel med barnstolen på och tog med Jennie hem till farfar där hon hämtas just nu av far sin. Själv sitter jag åter i tankarnas djupa värld och glor på nätet. Okej, mest spelar jag Shisen för att undkomma vardagen litegrann.

Ska strax ringa förskolan och meddela vår återkomst imorgon (om jag överhuvudtaget kan bege mig någonstans imorgon med min rygg)... Undrar hur avslutet på inskolningen blir nu då, om vi kan fortsätta lite nästa vecka kanske trots semesterdags...


                                      


Kommentarer
Postat av: Nikita

Sv; Haha! ja. Bara jag fick tusen läsare till så kanske jag börjar tjäna pengar på bloggen ;D

2010-06-18 @ 14:59:36
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/
Postat av: mamma

vad "MYSIGT" det ser ut! O GOTT!

2010-06-19 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback