En liten tjej till är född!

Mycket bebisar i omlopp nu. Tror att folk hade lite tråkigt förra sommaren...

Älsklingsbebisen på Åland mår bra och ser preciiis ut som sin mor som liten. Och Milla mår något bättre nu efter det som hände vid förlossningen... hon bröt ju svanskotan hjärtat mitt, och jag ryser djupt inuti när jag tänker på själva den grejen. Vilket jag ju gör några hundra gånger varje dag då jag alltid undrar om det blivit något bättre... Hon kan dock inte sitta ännu och vill gärna att vi som kan det ska tänka på hur skönt det är!

Min gamla vän Anders och hans Jannike har fått en liten tjej idag med, vid det vackra namnet Erika och med vikt 4165 g och längd 48 cm. Ett väldigt stort grattis till dem och till goa storebrodern Fhilip! Grattis! Längtar efter att få se pyret!



Kommentarer
Postat av: mamma

jaha, då vet jag vilken epidemi som gick förra sommaren...

2010-05-26 @ 15:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback