Sex and the city 2

Kritikerna har verkligen inte varit snälla mot uppföljaren av filmen Sex and the city, men inte helt oväntat att det skulle bli extravisningar och att fansen skulle vara som tokiga - ändå. Filmen toppar listorna i USA, ska bli interssant att se hur det ser ut på den svenska listan nu när helgen gått med premiär och ett antal visningar. 

                                            

Jag tittade på premiären av S.A.T.C 2 med några tjejer i fredags och tyckte filmen var kanonbra! Första filmen var bättre, men också lite annorlunda. Denna började lite för överdrivet men fortsatte hur bra som helst - dock mer skratt och inga tårar blev det - dock hejdlöst mycket rysningar med gåshud över hela min kropp. Kärlek! Så fint!

Hem med taxi till Sara efteråt där vi hade lite knytisplock och dricka. Tur att man inte glömde smaka iallafall... ;) Typiskt mig, jag måste inse att snacks går att äta nångång! :) Hade en toppenkväll.

5 sista bilderna är lånade av Sara, för självklart hade jag med mig min kamera men inte tog knappt några bilder. Precis som vanligt! 

                                        Linn har påbörjat hårfixning men spriten väntade ju...
                                            

                                                                     Två söta Marior :)
                                 

                                                                      Godsakerna...
                                 

                                             Mys! :) Här fattas Maria och Sara på bild.
                                

                                                         Mia och Sara så söta o goa så!
                                

                                                        Partyfolket har kommit igång...
                                

                                          Sara och Anna jämför sina obefintliga gluggar...
                                 

                                                                       Detta är Linn :)
                                

Kommentarer
Postat av: sarase

guu va trevligt det va! synd att kvällen va tvungen att sluta så fort! vi får ordna en tjejkväll snart igen. Försöka samla alla brudar som bor på varsitt håll bara :) Puss o kram!!!

2010-06-01 @ 15:19:39
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback