Redan fredag!

                          

Hittade en rolig bild på datorn... På Johan, Milla o mig när vi var på Rock Off festivalen här på Åland ett år för rätt längesen.. :) Samma år jag blev störtkär i Björn Rosenström och njöt av en megastor autograf på hela min arm efter lite kramande med denne person. ;)

Här på Åland är det rätt lugna puckar för tillfället. Min tös sover efter en dramatisk dusch av både kropp och hår. Jag somnade till ett slag med efter detta och en dusch av mig, men sen var jag lite barnvakt åt Nattis när hennes mor och mormor begav sig av för att hämta nycklar till huset vi ska vara i efter dopet, och så skulle de handla lite. Nathalie uppskattade inte att se sin mamma gå härifrån så hon var inte så nöjd med detta idag.

Sitter här o glor, och dricker honungsvatten för onda halsen. Åländsk honung med havtorn. Blir jag kry nu?

Redan fredag, hua vad tiden går alldeles för fort... Vi kom ju hit nyss :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback