Dagens då...

Hetsdag återigen :) Med dagislämning, sjukhusbesök, jobb och dagishämtning. Sen fick jag pusta ut med först lite Anna-besök och sedan lite Matte-besök :) Much nice. Nu är det dags för sängen efter detta, är uppe på övertid ;)

Mitt sjukhusbesök idag innehöll lite nya erfarenheter och vetskaper om den inre världen kan jag känna... ;)

Blev för en tid sedan rädd för att jag, trots de år jag tagit ctg-prover utan resultat med något avvikande, skulle kunna ha drabbats av livmoderhalscancer (flera symptom stämmer nämligen in...) och med lite peppning tog jag tag i saken i fredags och ringde Kvinnokliniken. Fick en tid redan idag och det togs några prover och det gjordes ett ultraljud. Proverna får vi se hur de blir med men jag tror inte längre att det är det där hemska iallafall.

Ultraljudet visade att jag hade en cysta i min vänstra äggledare och med det fick jag alltså svaret på varför jag haft så ont så ofta i några månader. Exakt där den sitter. Så det känns mycket bra att ha kollat upp detta. Medicinering i tio dagar nu då och så hoppas vi den där 3,5 cm stora runda saken ger upp och släpper av sig självt. En op känns väl inte för lockande måste jag säga.

En bra dag med mycket jag fått gjort, trevligt blandat med mindre trevligt. Skönt det var att bara jobba från lunch idag :) Imorgon är det jobb igen då så godnatt på er!


                           
                           
                            



                             

Kommentarer
Postat av: mamma

två som trivs "ihop"..härligt att se

2010-10-12 @ 10:00:20
Postat av: viktoria

Vilket fint hår hon har=)

2010-11-02 @ 04:17:33
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback