Kolmårdens djurpark!

Djurparken, nu kommer vi! Och Jennie är vääääldigt ivrig om man säger... ;) "Mamma, elefanten vill lukta Snutte, här på lappen mamma" :D Och ja hur vore det fatt med den annars liksom, klart alla djur vill lukta eller gosa med Snutte. Vem vill inte det om man får den möjligheten?

Fuskisen Marcus har varit med jobbet över natt i Kolmårdens djurpark och han har FÅTT GOSA MED VARGARNA!!! Och sen fick de en överraskning som innebar NÄRKONTAKT MED LEJONEN!!

Och ni kan inte ana HUR avundsjuk jag är på detta. Det vore SÅ mycket min grej.. jag vill med! åååh :(

Lejon är verkligen så otroligt vackra, så ståtliga och mäktiga. Ah just det.. jag är ju lejon förstås ;) Icke att förglömma!

                                                


Kommentarer
Postat av: mamma

det är självklart att du borde få ge lejonen en puss el två..är man lejon så är man-

.ha det riktigt trevligt nu-det blev ju fint väder också.

2010-09-04 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback