En magisk person!

Igår var jag FÖR ANDRA GÅNGENMia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" :D

Och det var inte en dum idé att få skratta ur nästan all luft ur sig, samtidigt som man försökte få in nytt syre, ännu en gång. Första gången skrattades det väl ungefär konstant i två timmar minus 20 min paus i mitten... ;) Det ÄR det bästa jag sett, hon är den roligaste jag vet och så otroligt duktig på det hon gör. Blandningen av komik och tragedi som går i ett så man knappt hinner med. Hon får helt klart alla människor att känna igen sig i den här föreställningen. Jag är ledsen att det är slut nu, hade nog kunnat gå en tredje gång om jag ska vara ärlig.
Nu hoppas jag innerligt på en dvd av föreställningen. Ni som inte sett detta har verkligen missat två timmar av att få ut det bästa i livet! Jag fick 4 timmar av underhållning på hög nivå...

Jag har under det senaste året fått en ny idol, en förebild jag faktiskt saknat innan. Vilken fantastisk människa den här kvinnan är, vilken enorm utstrålning och äkthet. Tack Mia för att du fått en stor publik, inklusive lilla mig, att skratta åt våra egna töntiga problem, gång på gång! Vi lär alla fortsätta att ha töntiga nutidsproblem, men jag ska iallafall ha DIG, Mia Skäringer, i åtanke.

"Det går så bra" säger Mia med lätthet efter att ha dragit en parodi på något de flesta känner igen sig i. Eller "NO!" "För det kan ju vara så att något är så jävla bra att det måste översättas" ;)

                         

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken bra bild! Bra när man blir nöjd när man går på något..puss o kram

2011-04-04 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback