Hösten är här...

                        

Usch för att sommaren är slut! Nu är jag ju en person som egentligen uppskattar allt vackert med alla fyra årstiderna, men jag är också en mycket frusen person. Vilket ju betyder att jag mår som bäst under den korta sommarperioden vi har. Både kroppsligt och själsligt. Men nu är tyvärr sommaren förbi och man får vara glad för det vi haft och börja se fram emot allt det mysiga med den mörkare delen av året. Inte just mörkret och kylan kanske, men det finns ju så mycket runt omkring som faktiskt är både vackert och mysigt. Och så infaller ju finaste högtiden om vintern :) Bilden är från en annan högtid (en av de jag inte bryr mig så mycket om alls), den är från i påskas på mig, Nenne och Daniela. Vi njuter här av det allra första sommarvädret för året!

Godnatt sockertoppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback