Tröttast i heeeeela världen

Man är ruskigt pigg och igång den här ljusa varma morgonen. Eller hur var det nu?
Jo just det, jag började dagen med ett högt bittert "åh nej det är inte sant" när klockan ringde. Nu sitter man här med en kopp kaffe och ska strax köra en snabbrush med en av hårtängerna och sedan väcka lilla trötta hjärtat för frukosttajm. Sedan bär det av mot arbete och förskola, igen.

Man kämpade ungefär lika hårt igår morse mot tröttheten, men gör allt för att se pigg ut med ett väl mående (se bild från en nyss till arbetet anländ Superthiniz ;)).

                                       

Igår var den där jobbigaste dagen på en två-veckors arbetsperiod, men det gick helt okej ändå tyckte jag. Fick dock INTE sova sådär tidigt som jag bloggade om igår utan vid midnatt först fick mina lock ramla ner.

På väg till andra jobbet igår gick jag förbi hos veterinären och fixade ny tid för besök med min lille Minus. Så som ni förstår är han trots extrem rengöring, salva, spruta, medicin inte bra än. Vilket känns tungt. Vi får se vad de har att komma med härnäst hos djurdoktorn.

Nu lite stress. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback