En saknad tös

Det är inte lätt att vara senil! Senaste tidens senil-relaterade saker har t.ex. varit att glömma bankomatkortet i bankomaten, glömma mitt eget personnummer vid läkarkontakt, glömma lösenord o det jag precis gjorde...., men jag tog mig in i bloggen ändå till sist! ;D Det är också kombinationen att vara halvt senil och att vara Thiniz som inte passar så bra ihop förstår ni.

                 

Har de senaste dagarna ägnat mycket av min tid åt att göra en massa måsten som mest handlar om hem och hushåll. Träffade Jennie ett par dagar trots att hon är hos sin far och bland annat var vi och shoppade i Mantorp.
Glädjen var stor när morsan (jag) stoppade ner en tio-krona i barnkarusellen och hon märkte att den gick ju att ÅKA på, inte bara sitta stilla på. Roligt att se :)



                     
                                

Här hemma är det mycket kvar att ordna med städ och dylikt, men har gjort "grovjobbet" så det är lätt nu. Imorgon bitti kommer mitt lilla hjärta hem igen och det längtar jag galet mycket till! Det finns visst två varelser här hemma till som verkar sakna barnet... De har bosatt sig i hennes rum kan man säga.
Men nu ska vi tre (jag och pälsbarnen) gå och lägga oss och sova natt i väntan på Nenne! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback