Godnatt!

Kändes skönt och befriande att kunna skratta lite ikväll. Helt för mig, dessutom, såg jag ännu en gång Solsidan hela säsong 2. Fantastiskta serie! Men nu blir det lite Kors & Tvärs eller feta boken en stund tills ögonlocken ger upp. Det blev sent uppe igår, men icke idag minsann!

Imorgon är det dags att träffa lille bebisen i Mantorp, som idag är 2 veckor liten. Och innan detta underbara bär det av till Motala på hemligt uppdrag. Städ under förmiddagen så att jag bara kan ägna mig åt mitt lilla hjärta som kommer hem imorgon <3 Då blir livet genast så mycket bättre :) Längtar mig tokig efter min dotter. Verkar dessutom bli middag i sällskap imorgon, vad bra så man kan njuta av lite god mat!

Men nu säger jag godnatt och avslutar dagen med ett par bilder på mina tokiga kissar som jag nu ska sova så gott med i sängen min. På tisdag blir kisseantalet 3 för några dagar då Pipzis kommer på besök igen.


Såhär lätt har jag det när jag sitter och försöker skriva vid datorn, eller inte så lätt alls. Fast jag kan meddela att min arm och hand är väldigt varma efter en stund!


Minus ville visa mig att han gillar den nya klösställningen, men ville inte vara med på kort idag som ni ser att han tydligt visar oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback